Fluiten & Tafelen
Fluiten & Tafelen
Digitale Wedstrijdformulier
- Klik op de speler (zie rugnummer).
- Klik op het aantal punten van de score (+1, +2 of +3) of het type fout (bijv. P0, P1, P2, P3, U (onsportieve fout), T (technische fout)
- Klik op OK
Spelersopgaaf invullen
We verzoeken alle trainers, coaches en teammanagers hun teamselectie inclusief rugnummers al op voorhand op hun mobiel in te vullen. Dit scheelt aanzienlijk in de tijd voorafgaand aan een wedstrijd. Uiteraard kunnen voor het starten van de wedstrijd nog zaken aangepast worden op het laatste moment mocht dat alsnog nodig zijn.
Voorafgaand aan de wedstrijd moeten tevens alle officials worden ingevuld.
Legitimatiebewijzen controleren
Voor het controleren van de legitimatiebewijzen (digitale spelerspassen) wordt ook de basketball.nl app gebruikt.
Bekijk het volgende filmpje over de legitimatiecontrole.
Wedstrijdverslag
Open hier de algemene beschrijving over het gebruik van het Digitiaal Wedstrijd Formulier.